Zwroty i zwroty pieniędzy
Zwroty i zwroty pieniędzy
Zwrot pieniędzy
W przypadku większości produktów, w mało prawdopodobnej sytuacji, gdy otrzymany towar okaże się wadliwy, możesz odesłać go do nas w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany, w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu, w jakim został dostarczony.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że paczka dotarła.
Poinformujemy Cię również, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony lub odrzucony.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, płatność zostanie przetworzona, a kwota automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w ciągu kilku dni roboczych.
Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy:
-
Sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
-
Skontaktuj się z wystawcą swojej karty kredytowej – czasem zaksięgowanie zwrotu może potrwać kilka dni.
-
Skontaktuj się ze swoim bankiem – często występuje dodatkowy czas przetwarzania, zanim zwrot zostanie widoczny na koncie.
Jeśli zrobiłeś to wszystko, a mimo to nie otrzymałeś zwrotu, prosimy o kontakt poprzez czat lub e-mail: info@waxclean.se
Wymiana produktów
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone.
Jeśli chcesz wymienić towar na taki sam, wyślij wiadomość e-mail korzystając z naszego formularza kontaktowego.
Koszty wysyłki przy zwrocie
Skontaktuj się z nami pod adresem info@waxclean.se, aby zgłosić chęć dokonania zwrotu.
W odpowiedzi otrzymasz szczegółowe instrukcje dotyczące miejsca wysyłki zwracanego produktu.