Warunki zakupu
Warunki zakupu – WaxClean™
Zamówienie
Po złożeniu zamówienia potwierdzenie zostanie wysłane na Twój adres e-mail. Potwierdzenie zawiera informacje o produktach, cenach, adresie rozliczeniowym i adresie dostawy.
Jeśli zauważysz błąd w potwierdzeniu zamówienia, skontaktuj się z nami niezwłocznie przez e-mail: info@waxclean.se.
Anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, musisz to zrobić tego samego dnia, w którym dokonano zakupu, zanim obsługa klienta zakończy pracę.
Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już przetworzone lub wysłane.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli produkt jest niedostępny u dostawcy lub z innych uzasadnionych powodów biznesowych.
W takim przypadku klient zostanie niezwłocznie poinformowany i nie zostanie obciążony żadnymi kosztami, lub otrzyma zwrot pieniędzy.
Anulowanie w dni wolne i świąteczne
Anulowania dokonane w dni wolne od pracy, święta lub tzw. „dni pomiędzy” (szwedzkie klämdagar) nie będą akceptowane.
W takie dni zamówienie uznaje się za wiążące, ponieważ nasz dział obsługi klienta nie ma możliwości jego obsługi w czasie rzeczywistym.
Przykłady dni, w których nie można anulować zamówienia:
Nowy Rok, Święto Trzech Króli, Wielki Piątek, Poniedziałek Wielkanocny, Wniebowstąpienie Pańskie (oraz sąsiadujący piątek), Święto Narodowe Szwecji, Noc Świętojańska, Wigilia, Boże Narodzenie, Drugi Dzień Świąt.
Dostawa
Standardowy czas dostawy wynosi 5–12 dni roboczych.
Zamówienia złożone w weekendy są wysyłane najwcześniej następnego dnia roboczego.
Opóźnienia mogą wystąpić z powodu dużego obciążenia firm kurierskich – jest to niezależne od nas.
W przypadku braku dostawy bez wcześniejszej informacji o opóźnieniu, prosimy o kontakt: info@waxclean.se.
Należy pamiętać, że jako klient możesz być zobowiązany do zapłaty cła i podatku VAT przy imporcie towaru.
Podatki, cło i odpowiedzialność importera
Produkty WaxClean™ są sprzedawane bez szwedzkiego podatku VAT (25%), ponieważ wysyłane są bezpośrednio od dostawcy spoza UE.
Kupując, stajesz się prawnym importerem towaru i ponosisz odpowiedzialność za zapłatę ewentualnego podatku importowego, cła i innych opłat związanych z przywozem do Szwecji.
Nie ponosimy odpowiedzialności za te dodatkowe koszty – nie są one uwzględnione w cenie podanej na stronie internetowej.
Kupując u nas, oświadczasz, że rozumiesz i akceptujesz, iż:
-
jesteś odbiorcą i importerem produktu,
-
możesz zostać obciążony podatkiem importowym, cłem i opłatami manipulacyjnymi przez firmę transportową,
-
zalecamy sprawdzenie aktualnych przepisów celnych i podatkowych w Tullverket (Urząd Celny Szwecji) lub lokalnym urzędzie celnym przed złożeniem zamówienia.
Ceny
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmian kosztów zakupu, kursów walut lub błędów drukarskich.
Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość, licząc od dnia otrzymania towaru.
Jak dokonać zwrotu:
Wyślij produkt na adres:
WaxClean™ – Zwroty
Liljevägen 20
194 60 Upplands Väsby
Sztokholm, Szwecja
Warunki zwrotu:
-
Produkt musi być nieużywany i nieuszkodzony, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
-
Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej przy rezygnacji z zakupu.
-
W przypadku produktu wadliwego lub błędnie wysłanego – koszt zwrotu pokrywa sprzedawca.
-
Zwrot musi nastąpić w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu.
-
W przypadku produktów higienicznych prawo odstąpienia obowiązuje tylko wtedy, gdy plomba/opakowanie nie zostało naruszone.
W paczce zwrotnej dołącz kartkę z następującymi informacjami:
-
pełne imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
powód zwrotu.
Bez tych danych nie możemy rozpatrzyć zwrotu.
Gwarancja zadowolenia (30 dni)
Oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji klienta, pod warunkiem że:
-
produkt znajduje się w nieotwartym oryginalnym opakowaniu (ze względów higienicznych),
-
produkt nie był używany ani otwierany,
-
okres gwarancji liczony jest od dnia otrzymania towaru.
Jeśli chcesz przetestować produkt, możesz kupić dwa egzemplarze – jeden wypróbować, a drugi (nieotwarty) zwrócić.
Nieodebrane paczki
Jeśli paczka nie zostanie odebrana w terminie i wróci do nas:
wartość zamówienia zostanie zwrócona pomniejszona o 149 SEK (koszt zwrotu i administracji).
Jeśli chcesz, aby paczka została wysłana ponownie, obowiązuje opłata 199 SEK.
Wysyłka nastąpi dopiero po jej opłaceniu.
Reklamacje
W przypadku uszkodzonego lub błędnie wysłanego towaru stosujemy obowiązujące przepisy ochrony konsumenta.
Skontaktuj się z nami na adres info@waxclean.se, podając imię i nazwisko, adres, e-mail, numer zamówienia oraz opis wady.
Zwrot może nastąpić dopiero po naszym zatwierdzeniu.
W przypadku uznania reklamacji pokrywamy koszt przesyłki zwrotnej.
W przypadku sporów stosujemy się do wytycznych Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) – arn.se.
Ograniczenie odpowiedzialności
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pośrednie spowodowane przez produkt ani za opóźnienia lub błędy wynikające z okoliczności niezależnych od nas (siła wyższa), takich jak: strajki, pożary, wojny, decyzje władz lub brak dostaw od dostawców.
Informacje o produkcie
Zastrzegamy sobie prawo do błędów drukarskich i wyprzedania towaru.
Odcienie kolorów mogą różnić się w zależności od ustawień ekranu.
Dokładamy wszelkich starań, aby jak najwierniej przedstawiać nasze produkty.
Pliki cookies
Używamy plików cookies zgodnie z ustawą o informacji elektronicznej.
Cookies są wykorzystywane w celu poprawy doświadczenia użytkownika na stronie.
Możesz zablokować cookies w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Post- och Telestyrelsen.
Dane osobowe
Dokonując zakupu w WaxClean™, akceptujesz naszą politykę prywatności i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO (GDPR).
Zbieramy tylko dane niezbędne do realizacji zamówienia i komunikacji – nie udostępniamy ich osobom trzecim bez podstawy prawnej.
Informacje medyczne i ograniczenie odpowiedzialności
Produkt WaxClean (czyścik do uszu) nie jest klasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z unijnym rozporządzeniem MDR.
Przeznaczony jest do osobistej higieny domowej i nie zastępuje leczenia, diagnozy ani porady medycznej.
Użytkownik samodzielnie ocenia, czy produkt jest odpowiedni do jego potrzeb.
W przypadku objawów takich jak ból, utrata słuchu, infekcje czy inne problemy z uszami – zalecamy kontakt z lekarzem.
Efekty stosowania WaxClean mogą różnić się u poszczególnych osób.
Zdjęcia i opinie ekspertów
Zdjęcia i portrety zamieszczone na stronie mają charakter ilustracyjny i nie przedstawiają rzeczywistych klientów ani personelu medycznego, o ile nie wskazano inaczej.
Opinie są oparte na rzeczywistych recenzjach klientów.
W przypadku pytań medycznych należy skontaktować się z wykwalifikowanym personelem medycznym.
Akceptacja warunków zakupu
Dokonując zakupu na stronie www.waxclean.se, akceptujesz nasze warunki zakupu, w tym politykę dostaw, zwrotów i prywatności.
Zalecamy zapoznanie się z warunkami przed dokonaniem zakupu.
Informacje o firmie
WaxClean™
Numer organizacyjny: 040724-2031
Adres zwrotów: Liljevägen 20, 194 60 Upplands Väsby, Sztokholm, Szwecja
E-mail: info@waxclean.se