Śledź swoje zamówienie
Chcesz śledzić swoje zamówienie? Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki zawierający Twój numer śledzenia. Po otrzymaniu wiadomości e-mail wprowadź numer śledzenia poniżej, aby łatwo sprawdzić status dostawy.
Warto wiedzieć:
Numer śledzenia nie zawsze jest od razu aktywny po wysyłce. Jeśli wprowadzasz numer i widzisz komunikat, że nie jest jeszcze dostępny – nie martw się. Twoje zamówienie zostało wysłane i jest w drodze do lokalnego urzędu pocztowego. Status przesyłki powinien zostać zaktualizowany w ciągu kilku dni roboczych. W zależności od miejsca wysyłki dostawa może potrwać od 10 do 15 dni roboczych.
Jeśli w oknie śledzenia zobaczysz nieistotne reklamy, bardzo przepraszamy. Korzystamy z zewnętrznego serwisu do śledzenia przesyłek, aby zapewnić jak najlepsze wyniki, dlatego nie mamy wpływu na wyświetlane tam reklamy. Dziękujemy za zrozumienie.